Friday, January 27, 2012

آقای جمهوری اسلامی چرا با وجود خطرات جانی برای ایرانیان در سوریه هشدار نمیدهید تا مردم به سوریه نروند

با توجه به شرایط سوریه و جنایات و قتل و عامی که بشار اسد انجام میده اگر جمهوری اسلامی واقعا ادعا داره که نیرو سرکوبگر به سوریه اعزام نمیکنه باید از تمام ایرانیان بخواهد که به سوریه سفر نکنند چون کشور نا امنی برای ایرانیان به حساب میاد.الان ویدیو 5 اسیر ایرانی بیرون آمده و 11 نفر دیگر هم ربوده شدند!! این نشون میده که حکومت بشارا سد قادر نیست امنیت  جانی را برای ایرانیان تامین کند بنابر این حتی اگر ادعا دارید اینها نیروی کار و مهندس بودند باید تا زمانی که امنیت در اونجا فراهم نیست تمام ایرانیان که برای کار اونجا هستند بر گردند..

2 comments:

Anonymous said...

برای من جالبه که ما خودمان ایرانی هستیم و اگه کسی فارسی حرف میزنه متوجه لهجه شخص نشویم.
دوستان اگه فیلم رو چند بار نگاه کنید متوجه میشید که همه افراد فقط خودشان رو معرفی میکنن و شخصی که مدعی هست سرپرست این گروهه لهجه ایرانی نداره و لهجه کاملن عربی هست و حالا از کدام کشور عربی رو نمیدونم ولی کسی هست که توی ایران فارسی یاد گرفته و مدرک دادن به کسی که خود دولت بخواهد آنها را استخدام کنه کاری نداره که اینها کارت شناسایی و پاسپورت رو نشون میدن.
از قسمتهایی که کلمه ه استفاده میشه میتوانید متوجه شوید که فقط مردم عرب ه رو به این شکل تلفظ میکنن. دوستان ایرانی تروریست نیست و کسانی که در خود ایران و در اعتراضات 88 هم مردم رو میکشتند از افراد حزب الله لبنان بودند.

Anonymous said...

من عقیده دارم مردم باید با ککتل منو تف از پشت بامها هدف قررشن بدن ..این کار خوب می‌تونه کار ساز باشه .
V

Post a Comment

Followers

Blog Archive