Monday, February 21, 2011

بچه های سبز اگر فقط 10 روز با همین شور در خیابانها حاضر باشید کمر دیکتاتور می شکند

دوستان سبزی که امروز به خیابانها رفتید خسته نباشید .شاید این امکان فراهم نشد که یک تظاهرات منسجم راه بیندازید ولی همین همین حضور شما و پرسه زدن سگهای ولایت نشان از استقامت و استمرار این جنبش دارد.این حضور را همه حس کردند تا همین قلب اروپا خبر از حضور شما بود .این را خود دیکتاتور هم میداند..فقط یادتان باشد که نا امیدی و انفعال را هرگز به خانه دلتان راه ندهید .اگر 10 روز این استمرار و حضور را در خیابانها داشته باشید با توجه به نزدیکی عید نوروز و شلوغی خیابانها یا باید در آستانه نوروز شهر را پادگان کنند یا حضورشان را کم رنگ کنند .که در هر دوصورت برد با ماست.یادتان باشد که دیکتاتور ترس و تفرقه و نا امیدی و انفعال شما را میخواهد.

7 comments:

Anonymous said...

علاوه بر ماندن در صحنه مثل كشورهاي كه ازاد شده اند بايد محل زندگي بسيجي هاو سياهيان ونيروهاي سركوبگر شناسايي شده و اعلام اخطار وگرفتن عكس و درست كردن پرونده براي اين ضالمين هست

Anonymous said...

سربازارن ولابت از ترس یک گله گوسفند علف خور نیومدن، اومدن که کفتارهای تروریست سبز به مردم حمله نکنن!
شما که انقدر شجاعید روز 22 بهمن میومدید بیرون...

Unknown said...

Man dastresi be jaei nadaram va account e Balatarin ham nadaram, khahesh mikonam be hameh ettelaa bedid keh harshab 4shanbeh soori ro bar gharaar konand. In ravesh e bedoon e hazineh va samar bakhshieh, baes e vahdat va hamdeli e mardom ham misheh.
Omidvaram keh dictatori dar hamin atash besoozeh va bahaar e azadi ro be zoodi dar keshvar e moon dashteh bashim

Anonymous said...

آقا اعتصاب رو دریابین . بی خطر برای معترضین و خورد کننده برای اونا

Anonymous said...

برای مقاومت در برابر حرکت موتورسوارای بسیج، پونز و میخ کج شده جواب میده

Anonymous said...

کدوم شور!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟

Anonymous said...

همزمان بااجلاس خبرگان درخیابان های اطراف مجلس خبرگان تجمع نمائیم .خ س÷ه -خ جمهوری -خ ولیعصر -خ کارگر -خواسته ما رسیدگی به صلاحیت خامنه ای است .

Post a Comment

Followers

Blog Archive