Wednesday, February 15, 2012

چرا اپوزیسیون خارج کشور صدای اعتصاب غذای مهدی خزعلی و دیگر زندانیان سیاسی را به دنیا انعکاس نمیدهد؟

مهدی خزعلی حدود 37 روز است که در اعتصاب غذا به سر میبرد و گویا همراه ایشان چند زندانی دیگر هم در اعتراض به حکم زندانشان دست به اعتصاب غذا زده اند.این وظیفه اپوزیسیون خارج کشور به خصوص طیف اصلاح طلب خارج کشور میباشد که صدای این زندانیان را به دنیا انعکاس بدهد.چرا یک کمپین اعتصاب غذا و یا تحصن در میدانهای کشورهای خارجی یا مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی ترتیب نمیدهند؟؟این یک کار واجب و ضروری است .نمیشود همینطور نشست و شاهد مرگ این عزیزان بود..آقای شورای هماهنگی بجنبید قبل از اینکه خزعلی هم به لیست شهیدان اضافه شود.

4 comments:

Anonymous said...

چون مطمئن نیستند که این زندانیان طرفدار چه چیزی هستند.از نظر اپوزیسیون خارج کشور جمهوری اسلامی اصلاح پذیر نیست و تنها راه آزادی ایران عزیر انحلال جمهوری اسلامی و انتخابات آزاد با نظارت سازمان های معتبر بین المللی است.هر چند اپوزیسیون خارج کشور اعمال تروریستی و ارعاب و شکنجه و کشتار جمهوری اسلامی را در هر صورت آن محکوم می کند و خواهان محاکمه عادلانه عاملان و آمران تمامی جنایات اتفاق افتاده در ایران در سی و سه سال گذشته و حتی اعمال تروریستی پیش از حکومت اسلامی هستند که به نام جهاد علیه مردم اعمال شده از جمله آتش زدن سینما رکس آبادان و اعمال چنین دستی.

Anonymous said...

کاملا واضحه
چون اپزسیون خارج نشین اکثرا نه بری ازادی ایران بلکه برای به قدرت رسیدن و تصاحب قدرت و ثروت تلاش میکنند . امثال خزعلی هم رقیب سیاسیشون حساب میشند نه ازدمردان راه ازادی.

Anonymous said...

OMIDVARAM IN FASELE BE ETEHAD ESTRATEJIK TEBDIL BESHE KE BEHTARIN NATIJEH RO BEGIRIM

حسن نایب هاشم said...

همیشه هم این طور نیست که در خارج از کشور هیچ اقدامی نشود. من به سهم خود ضمن اینکه مدام در چهارچوب امکاناتم مسئله اعتصاب غذای این عزيز را مطرح کرده ام، از هفت روز پیش نیز در همبستگی با او و دیگر زندانيان سیاسی در اعتصاب غذا هستم

با درود حسن نایب هاشم

Post a Comment

Followers

Blog Archive