Friday, February 18, 2011

با تشکر از فرماندهان سپاه اما فرمانده لباس شخصی ها چه کسی است؟

با تشکر از فرماندهان سپاه .همانطور که امید داشتیم بین سپاهیان و نیروی انتظامی افراد وطن پرست کم نیستند که حاضر نباشند به روی هموطنان خودشان شلیک کنند .ولی برای من و فکر میکنم خیلی های دیگر سوال این باشد که فرمانده این لباس شخصی ها کیست؟چون آنها در سرکوب وتیر اندازی به مردم سهم به سزایی داشتند آنطور که من شنیدم کسی که به برادرمان صانع ژاله هم تیر اندازی کرده لباس شخصی بوده.اگر لباس شخصی ها سر و فرمانده ای ندارند یعنی یک گروه تروریستی داخلی هستند پس وظیفه سپاه و نیروهای انتظامی است که با این اوباش برخورد کنند به این معنی که کسی  که لباس نیروی انتظامی به تن ندارد حق حمل هیچگونه سلاح گرم و سرد اعمم از دشنه و کُلت کمری را ندارد

5 comments:

Anonymous said...

شادروان بازرگان زمانی در دفاعیه خود در دادگاه خطاب به قاضی دادگاه نظامی رژیم شاه گفت: “ما آخرین کسانی هستیم که از راه قانون اساسی به مبارزه سیاسی برخاسته ایم. ما از رییس دادگاه انتظار داریم این نکته را به بالاتریها بگویند.”
آقایان سپاهی بسیجی اطلاعاتی امنیتی و پاسدار! فرماندهان سابق و فعلی! چشمانتان را باز کنید!
پنبه ها را از گوشهایتان بیرون کنید و اخرین نداهای مسالمت جویانه ما را بشنوید!
این سلاح و تفنگ وگلوله را خود ما ملت ایران به دست شما داده ایم.
آقایان!خیال برتان ندارد!
سخن از محاکمه و اعدام و فتنه میکنید و برای ازاله ترس و وحشتتان در ظلمات خودخواسته و خودساخته ای که به آن گرفتار آمده اید عربده می کشید!
به تمام مقدسات قسم اگر پای شرف و حیثیت ما ملت بمیان آید تمام هستی تان را به آتش می کشیم!
اهل و عیال و دودمان شما در میان همین "ما ها" زندگی می کنند. نگذارید بشود آنچه نباید!
عده و عقبه تان جرثومه هایی چون جنتی و نقدی و حسین شریعتمداری و احمد خاتمی اند؟
بفهمید این را ابلهان!
بفهمید پیش از آن که ما به نتایجی دیگر برسیم...

Anonymous said...

http://img573.imageshack.us/img573/5826/chera.jpg

Anonymous said...

فرمانده لباس شخصی ها "امام" مصباح یزدی استاد اعظم فراماسون و پشتیوانان خارجی وی هستند که به وسیله ادمکشهای لژ حجتیه ای اش امثال سعید امامی ها، قاضی مرتضویها ، سردار رادان ها، قاضی صلواتی ها، حسینیان، ریشهری، اژه ای ها .... در پشت پرده در سالیان دراز به کشتار های خود از اول انقلاب تا کنون ادامه داده اند و ما به اصطلاح "اموختگان" جامعه مشغول فحاشی به یک ملیجک بی ارزشی چون احمدی نژاد هستیم. ما را در پی نخود سیاه فرستاده اند، بهتر است اندکی عمیق تر تحقیق کنیم؟!
مزدک

Anonymous said...

سپاه پاسداران ... خورد به گور پدرش خندید. سپاه پاسدران ۳۰ سال است که قلب جوانان وطن را نشانه رفته. حالا بوی الرحمن شنیده شروع به تبلیغ کرده تا شاید بتواند مثل ارتش مصر با ابر قدرت‌ها کنار آماده و ناجی مردم ایران خود را معرفی‌ کند؟؟؟ دوستان به هوش باشیم که ما با خلاف مردمان مصر و تونس و ... ۳۳ پیش این حرکت را آغاز کردیم. اگر ملت ما قربانی حکومت اسلامی نمی‌شد هم اکنون ملل مصر و تونس سراسیمه حکومت اسلامی تالاب میکردند. ما باید همگام با تاریخ تحولات در کشور عزیزمان از هر دسیسه‌ای با حذر باشیم. دیگر جای هیچ بخششی برای ما در نظر نسلهای بعدی نمیماند اگر لغزشی کنیم. این رژیم سارا پا فاسد است و با هر گروه و دسته‌ی باید از صحنه هستی‌ ساقط شود. دست تمام هواداران حکومت اسلامی از سرزمین ایران کوتاه و بریده با د.

Anonymous said...

Ta Soghoot rejim kohneh parast: Marg bar khamenei

Post a Comment

Followers

Blog Archive