Thursday, February 11, 2010

چرا فقط نیمه خالی لیوان را میبینید؟دنیا امروز از رسوایی کودتاچیان سخن گفت

در حالی که همه رسانه های دنیا از حضور سبزها و سرکوبشان توسط نیروهای کودتاچی سخن میگویند و تظاهرات طرفداران دولت کودتا را نمایشی بیش به حساب نمیآورند چرا  باید خود ما دم از شکست بزنیم! وقتی به هیچ یک از خبرنگاران خارجی اجازه تهیه گزارش از سطح تهران را نمیدهند این از چه چیز حکایت دارد جز ترس و عجز رژیم اشغالگر!این را تمام دنیا به خوبی فهمید و اذعان داشت.امروز ما میخواستیم به دولت و دنیا ثابت کنیم که ما هستیم این مهم را دنیا فهمید امیدوارم که خودمان هم  به این امرواقف باشیم و نا امید نشویم.چون تنها حربه باقی مانده رژیم ایجاد ترس و سرخوردگی در ماست .پاینده باد ایران و ایرانی

2 comments:

مسعود منور said...

ولایت دروغین اگه خودش تصویر و حرف تلویزیونش را قبول داشت که یک رفراندوم واقعی برگزار میکرد تا از شر من و تو و نخبگان ملت خلاص شه!! خودش هم میدونه ترکیب جمعیت چی بوده و خدا از دل افسرده اش خبر داره!
از ماندلا و گاندي ياد بگيريم.کوچکترین تصویر را از تلویزیون دولتی که حامیان رسانه ای قاتلان هستند نپذیرید روشهای فیلتر کردن یک رنگ و تصویر و ادغام تصاویر متفاوت از چند جا و چند زمان تخصص ضرغامی دروغگوست. شما پيروز نهايي هستيد صبر پيشه کنيد شما تمام فرصتهای حکومتو تبدیل به تهدید کرده اید و جشن هاشونو اذیت و عزا کرده اید. بدبختها 6 ماهه تو کابوس 22 بهمن هستند و از فردا تو کابوس چهارشنبه سوری!! با اين همه فشار و تهديد حکومت و بستن راههاي ارتباطي و سانسور و تفرقه افکني و زندان کردن پيشبران فکري جامعه خيلي خوب عمل کرده ايد.زماني است که بايد تمام دوستانتون را حفظ کنيد خود آقاي خميني روي دوش مجاهدين و کمونيست ها و دهها گروه ديگر بالا رفت و بعد انقلاب را تصرف کرد و صاحبان انقلاب را کنار گذاشت!! هنوز هيچي نشده هول شديد! کمي تجربه کنيد تا مثل آخوندها کشور را به 50 سال قبلش بر نگردونيد.

بابا 30 سال امکانات کشور زرخيز ايران دستشون بوده و از غفلت و اعتماد اوليه مردم سواستفاده کرده و چند نسل را آموزش داده اند شماها کار بزرگي کرده ايد که خواب يک حکومت مستقر با قساوت و خشونت دهها برابري شاه را برهم زده ايد خودتونو باور کنيد شما داريد اثبات ميکنيد حکومت ديني کارآيي نداره.
حالا هم بايد برنامه ريزي ميان مدت و طولاني مدت کنيد وبفکر انتقال جنبش به لايه هاي کم سواد و روستاهاي دور دست باشيد راستي شما بله خود شما فيلمهاي عاشوراي 88 را به دست چند نفر در چند شهر رسونديد؟؟

شما رسانه هستيد منتظر نباشيد تا حکومت با پول نفت و تجهيزات روسي و چيني همه فضاي تنفسي ارتباطي شما را ببنده(مجبوره بخشي از پولهاي ارسالي براي راه اندازي جنگ در لبنان و سودان و يمن و ... را خرج سانسور شبکه ها و خريد باتوم و تجاوز به مردم خودش کنه!! و اين يعني تيشه به ريشه روحانيت شيعه و آزادي مسلمانان واقعي).

مطمئن باشيد خامنه اي دروغگو ميدونه چه گندي زده و چقدر از وفادارانش ريزش کرده اند بیخود نیست که خبرنگاران مدعو خارجی را با اتوبوس میبرند آزادی و همه شونو مجبور میکنند فقط تصویر صداوسیمای ایران را برای کانالشون ارسال کنند!. ميدونه که در هر صورت نميتونه تاريخ را به اواخر سال 87 برگردونه که آقايي ميکرد! ميدونه بيشتر اين جمعيت حاضر در 22 بهمن يا ضدش هستند يا حداقل باهاش نيستند اما اميدواره چون ميدونه نون مردم گرسنه دستشه ميدونه هنوز بادين فروشي ميتونه گول بزنه و ملتو از شهر ري و ورامين و روستاهاي ساوجبلاغ با يه چلوکباب و ... بياره تهران ميدونه اگه منابع کشورو به قدرتهاي خارجي بفروشه ميتونه بيشتر از اين حکومت کنه .
از کلافگي کارکردهاي شما به گه خوردن افتاده و ميدونه جايگاهش نزد روحانيون سنتي و کشورهاي معتبر چقدر افت کرده ميدونه اندازه يک دهه در اذهان مردم مسلمان و دنيا پسترفت داشته و ديگه با پول و کمکهاي مالي به بدبخت هاي جهان نميتونه يه نسخه هم رساله احکامشو بفرسته!! ولي خوب بايد حفظ ظاهر کنه و دروغ بگه. بذاريد بگه بنفعش نيست و اعتبار نداشته اش را خرابتر ميکنه احمدي نژاد اونو جک مردم کرد. بيشتر تفکر کنيم . با هم مهربانتر باشيم. هيچ عجله اي نکنيد فقط روشنگر باشيد اونها خودشون در اولين فرصت فرار ميکنند.

Anonymous said...

اشتباهات بد نیستند بلکه یک تجربه هستند. به شرط آنکه دیگر تکرارشان نکنیم. برای آنکه تکرار نشوند باید اشتباهمان را باور کنیم و بعد راه حل برایش بیابیم.

Post a Comment

Followers

Blog Archive